kuzynka.edyta kuzynka.edyta
2671
BLOG

Skojarzenia

kuzynka.edyta kuzynka.edyta Rozmaitości Obserwuj notkę 58

Ukryte obrazy kłębią się wokół nas. Twarze, sylwetki, zwierzęta, maszkarony. Trzeba się tylko przyjrzeć. Zagięciom kołdry gdy rano otworzy się oczy. Albo powierzchni marnej jakości papieru o niejednolitej fakturze. Albo chropowatej ścianie. A najlepiej przyjrzeć się fotografiom. Często udaje się na nich coś niespodziewanego wypatrzeć.

Dwa przykłady. To jest fotografia styx opublikowana na jej blogu w notce Niebo nad Kolonią.

Skojarzenia

A to jest moja wersja z wypatrzonym Zeusem

Skojarzenia


Jeszcze jedno zdjęcie styx (która kiedyś publikowała w S24 dużo fajnych zdjęć pod niebanalnymi tytułami), tym razem z notki "Frankly, my dear, I don't give a damn.”
I co tu wiecej rzec
.

Oryginalny waranek

Skojarzenia

I mój waranek z kumplem

Skojarzenia


Wiadomo już o co chodzi z tym wypatrywaniem, więc pora na zagadkę – test na wyobraźnię. Co jest ukryte na poniższej fotografii? Autorem tego ciekawego zdjęcia jest Infidel, a zostało opublikowanie na blogu partyzanta.

Skojarzenia


Okazało się, żę na fotografii Infidela kłębi się tak strasznie, że każdy wypatrzył coś innego. Wobec czego uznaję, że zagadka ma wiele rozwiązań. I dodaję moje. Ja zobaczyłam na zdjęciu nimfę leśną ;)

Skojarzenia

 

Nie oceniam ludzi po poglądach, ale po sposobie w jakim je głoszą. Mój album Flickr

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości